torstaina, kesäkuuta 07, 2012

Masu nyt

Tässä postauksessa näkyy masu 2 päivää ennen synnytystä.
http://takapihojentarinoita.blogspot.fi/2012/05/masu-ja-tuntemuksia.html

Kuten olen useaan kertaan sanonut, olen ollut ennen raskautta (ja myös sen aikana) kova urheilemaan, pidän erittäin paljon lenkkeilystä, pyöräilystä ja salitreenistä. Raskausaikana harjoittelin lisäksi kahvakuulailua ja loppuaikana kävin uimassa- tosin olen aika heikko uimaan joten se ei niin mieluista ole.. mutta siinä ison massun kanssa mitä oivallisinta liikuntaa!

Joka tapauksessa päätin, että heti kun vain mahdollista synnytyksen jälkeen, palaan liikunnallisiin elämäntapoihini. Nyt olemme tytön kanssa sitten parin viikon ajan käyneet joka päivä vaunulenkillä (vielä tosin kävellen, mutta jälkitarkastuksen jälkeen ehkä sitten jo hölkkäilemme ;) ) ja olen tehnyt pieniä lihaskuntoharjoitteita Gymstickillä ja tuolla vaunulenkkimme varrella olevalla "kuntoilupisteellä".


Tässä nyt eiliseltä säädyllinen kuva masun ja kropan nykytilanteesta. Sairaalaanhan jäi niistä raskauden aikana tulleista extrakiloista (hieman reilu 15kg) 8kg, ja sen jälkeen olen nyt neljän viikon aikana pudottanut 1,5kg. Ja nyt sitä paljasta pintaa, joka ei vielä niin kovin hemaisevalta näytä..


Raskausarpia ei raskauden aikana tullut, mutta selluliittiä sitten senkin edestä.. lopulta sitä oli jopa käsivarsissa!! Onneksi olen huomannut, että sellu on alkanut vähitellen hävitä? Taitaa olla hormonaalisia juttuja. Noh vielä on siis kuitenkin painossa pudotettavaa, lähtöpainoon sellaiset 6kg ja yritän silti päästä vähän vielä siitäkin alle. Hyvän olon paino mulle on siellä 65kg:n paikkeilla, joten sinne tähdätään vielä tämän kesän ja syksyn aikana!

1 kommentti: