maanantaina, heinäkuuta 30, 2012

Sporttia

Nyt olen päässyt viimein kunnolla treenien makuun vauvan syntymän jälkeen. Olen käyttänyt Sports Tracker -ohjelmaa, jonka avulla saadaan mm. mitattua juoksemani/kävelemäni matka sekä keskinopeus. Olen huomannut, että suurin osa vaunulenkeistäni on pituudeltaan n. 6km, joskin mukaan mahtuu pari yli 10km lenkkiä myöskin. Kävely/hölkkäilyvauhti on siellä 5-7km tunnissa. Nämä siis vaunujen kera tehtyjä, joka päivä 1-2 lenkkiä.



Lisäksi olen käynyt nyt kolme kertaa kuntosalilla. Kaksi ekaa kertaa vauva oli mukana, nukkui vaunuissa treenin ajan :) tänään pääsin käymään salilla ilman vauvaa. Ja voi että, mikä euforia tuosta voimatreenistä minulle tulee: endorfiinit jylläävät täysiä! Tunne on ihan ihmeellinen, sen voi tietää vain toinen joka elää urheilusta.. Jaksaa taas hienosti. Urheilusta saan niin paljon enegiaa ja iloa elämääni, ja esimerkiksi vauvan kanssakin jaksaa paljon paljon paremmin (vaikuttaa sekä henkiseen että fyysiseen hyvinvointiini). Nyt on hyvä olla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti